Роль учителя в трансформації НУШ

  • 323

Фото без опису

В епоху реформ і Нової української школи (НУШ) вчитель перетворюється на агента змін: креативного, гнучкого та готового до викликів.

Як бути саме таким педагогом?

Які підходи працюють у сучасному класі?

Як зробити уроки не просто корисними, а справді захопливими?

Відповіді на ці питання шукали учасники засідання професійної спільноти природничої галузі.

Спікерками заходу «Роль учителя в трансформації НУШ» стали Наталя Коновалюк, вчителька опорного закладу «Теплицька ЗШ І-ІІІ ступенів №1»та Олена Яковенко, вчителька Комарівської філії І-ІІ ступенів ОЗ «Теплицька ЗШ І-ІІІ ступенів№1» – досвідчені педагоги, які не тільки теоретично знають про нові підходи, а щодня впроваджують їх у своїй роботі. Вони ділилися дієвими лайфхаками та інструментами, що допомагають зробити освітній процес сучасним, інтерактивним.

Учасники заходу приділили особливу увагу позакласній роботі з біології. Чим захопити школярів, щоб вони самі хотіли досліджувати світ? Які нестандартні проєкти можна реалізувати без великих бюджетів, але з максимальним ефектом?

Це був не просто семінар, а справжня майстерня ідей, активне обговорення, жваві дискусії, обмін досвідом і практичні поради, які одразу можна застосувати на уроках.