Роль учителя в трансформації НУШ
В епоху реформ і Нової української школи (НУШ) вчитель перетворюється на агента змін: креативного, гнучкого та готового до викликів.
Як бути саме таким педагогом?
Які підходи працюють у сучасному класі?
Як зробити уроки не просто корисними, а справді захопливими?
Відповіді на ці питання шукали учасники засідання професійної спільноти природничої галузі.
Спікерками заходу «Роль учителя в трансформації НУШ» стали Наталя Коновалюк, вчителька опорного закладу «Теплицька ЗШ І-ІІІ ступенів №1»та Олена Яковенко, вчителька Комарівської філії І-ІІ ступенів ОЗ «Теплицька ЗШ І-ІІІ ступенів№1» – досвідчені педагоги, які не тільки теоретично знають про нові підходи, а щодня впроваджують їх у своїй роботі. Вони ділилися дієвими лайфхаками та інструментами, що допомагають зробити освітній процес сучасним, інтерактивним.
Учасники заходу приділили особливу увагу позакласній роботі з біології. Чим захопити школярів, щоб вони самі хотіли досліджувати світ? Які нестандартні проєкти можна реалізувати без великих бюджетів, але з максимальним ефектом?
Це був не просто семінар, а справжня майстерня ідей, активне обговорення, жваві дискусії, обмін досвідом і практичні поради, які одразу можна застосувати на уроках.