Оголошення про наявність вакантної посади адміністратора відділу надання адміністративних послуг Теплицької селищної ради
Вимоги: повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж служби в органах місцевого самоврядування та державної служби - не менше одного року або стаж роботи в інших сферах управління - не менше трьох років.
Основні обов'язки:
• Надання публічних послуг для ветеранів і ветеранок та членам їх сімей – е-Ветеран.
• Прийняття документів, необхідних для одержання адміністративної послуги, їх реєстрацію, формування вхідного пакета та його передачу відповідним суб’єктам надання послуги.
• Видача результатів адміністративної послуги.
• Забезпечення взаємодії з суб’єктами надання послуги при здійсненні адміністративної процедури.
• Контроль за дотриманням суб’єктами надання послуги строків розгляду звернень та видачі результату адміністративної послуги;
• Забезпечення інформування суб’єкта звернення про результати розгляду їх звернень та результат послуги.
• Реєстрація, внесення інформації в електронну базу даних про суб’єкта звернення та формування адміністративної справи.
• Обробка, збір, реєстрація накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання та поширення персональних даних відповідно до законодавства про захист персональних даних.
• Отримання письмової згоди від фізичних осіб на обробку персональних даних, роз’яснення порядку та підстави для обробки персональних даних, повідомляти про їх права та мету обробки персональних даних.
• Забезпечення захисту персональних даних фізичних осіб, внесених до автоматизованих систем і картотек персональних даних, від несанкціонованого доступу.
• Зняття документів з контролю на основі надання адміністративної послуги.
• Моніторинг надання адміністративних послуг, підготовка статистичних звітів та аналітичної інформації начальнику відділу ЦНАП.
• Надання консультації в телефонному режимі та через Інтернет.
• Інформувати начальника відділу ЦНАП, про порушення вимог законодавства з питань функціонування відділу «Центр надання адміністративних послуг».
• Підготовка пропозицій начальнику відділу ЦНАП щодо удосконалення процедури надання адміністративних послуг.
• Формування та ведення автоматизованої системи діловодства.
• Прийняття від суб'єктів звернень документів на послуги соціального характеру.
• Прийняття від суб'єктів звернень документів на питання місцевого значення.
• інформування та консультування суб'єктів звернень щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг.
Умови оплати праці:
Посадовий оклад – 8445,00 грн, надбавка за вислугу років, надбавка за ранг посадової особи місцевого самоврядування (державного службовця).
Інформація про призначення на посаду:
Селищний голова після ознайомлення з наданою інформацією та документами, проводить співбесіду з претендентами на зайняття посади адміністратора відділу надання адміністративних послуг Теплицької селищної ради та приймає відповідне розпорядження про призначення на посаду.
Після припинення чи скасування воєнного стану, але не пізніше шести місяців з дня його припинення чи скасування, на посаду адміністратора відділу надання адміністративних послуг Теплицької селищної, на яку буде призначена особа відповідно до абзацу першого частини п’ятої статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» (без проведення конкурсу), виникає обов’язковість оголошення та проведення конкурсу на дану посаду у визначеному законодавством порядку.
Перелік документів, необхідних для участі в співбесіді:
- Заява.
- Заповнена особова картка П2-ДС.
- Документ, що підтверджує наявність громадянства України.
- Документ про освіту.
- Трудова книжка.
- Резюме довільної форми.
Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації, архівні довідки тощо).
Приймання документів від осіб, які бажають взяти участь у співбесіді, відбуватиметься з 13 по 27 вересня 2024 року включно (до 16:00 год) за адресою: вул. Незалежності, 25, каб.27, с-ще Теплик.
При прийнятті на роботу на вакантну посаду адміністратора надається перевага ветеранам та членам їх сімей.
Вимоги до професійної компетентності:
Необхідні особистісні якості - комунікабельність, повага до інших.
Необхідні ділові якості - діалогове спілкування, стресостійкість.
Уміння працювати з комп’ютером - основні принципи роботи на комп’ютері та досвід роботи з офісним пакетом Microsoft Office (Word, Excel, Power Point), навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Internet.
Професійні знання:
Знання законодавства.
- Документи, які регламентують діяльність адміністратора відділу надання адміністративних послуг Теплицької селищної ради:
- Зовнішні документи: Конституція України; закони України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції» та інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування; укази та розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти.
- Внутрішні документи: Розпорядження селищного голови; Рішення сесії та виконавчого комітету селищної ради; Положення відділу надання адміністративних послуг; посадова інструкція адміністратора відділу надання адміністративних послуг Теплицької селищної ради.
Повинен знати: Основи права та психології; інструкція з діловодства; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки.
Прізвище, ім'я та по батькові, телефон особи, яка надає додаткову інформацію з питань вакантної посади:
Пекалюк Віта Валеріївна, начальник відділу правового забезпечення Теплицької селищної ради, тел. 0977764256