Аналіз виконання бюджету Теплицької селищної ради за січень-листопад 2023 року
ДОХОДИ
За 11 місяців 2023 року до загального фонду бюджету Теплицької селищної ради надійшло 91823,1 тис. грн. власних доходів, що становить 103,6% до уточненого плану. Додатково отримано за 11 місяців поточного року 3148,2 тис. грн. До фактичних надходжень аналогічного періоду 2022 року надходження збільшились на суму 21260,9 тис. грн. або на 35,8%.
Основним бюджетоутворюючим податком є податок на доходи з фізичних осіб, надходження якого на звітну дату склали 47112,9 тис. грн., або 51,3% від власних доходів громади. Уточнений план звітного періоду виконано на 102,7 %. До аналогічного періоду 2022 року надходження збільшились на суму 4676,1 тис. грн., або на 11,0 %.
По платі за землю на звітну дату поступило 12640,7 тис.грн., або 108,5% уточненого плану звітного періоду. В порівнянні з аналогічним періодом минулого 2022 року надходження зросли на 57,0%, або на 4590,2 тис.грн.
По податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за звітний період 2023 року залучено до бюджету територіальної громади 1403,6 тис. грн., що становить 105,6 % уточненого плану. Якщо порівнювати з аналогічним періодом 2022 року, то надходження збільшені на 262,3 тис. грн., або на 23,0%.
За рахунок єдиного податку до бюджету громади надійшло 24857,9 тис.грн., або 102,2% уточненого плану звітного періоду 2023 року. В тому числі по податку з сільськогосподарських товаровиробників надійшло 14952,9 тис. грн., що становить 99,2% уточненого плану звітного періоду. В порівнянні з аналогічним періодом 2022 року надходження в цілому по єдиному податку збільшені на 54,7%, що в сумарному вигляді становить 8791,7 тис. грн. за рахунок сплати МПЗ сільськогосподарськими товаровиробниками за 2022 рік.
По інших платежах надійшло 5778,6 тис. грн., або уточнений план виконано на 106,0%, в тому числі надходження акцизу становлять суму 3044,4 тис. грн., від надання адміністративних послуг – 1652,0 тис. грн., по державному миту 288,3 тис. грн.. від надання адміністративних штрафів та штрафних санкцій надійшло 527,5 тис. грн.
Окрім власних надходжень до загального фонду бюджету громади за звітний період 2023 року отримано 73167,4 тис. грн. дотацій та субвенцій з державного бюджету та інших місцевих бюджетів в тому числі:
- базова дотація – 25521,1 тис. грн.;
- додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територій України, що зазнали негативного впливу в зв’язку з повномаштабною агресією Російської Федерації – 4813,6 тис. грн.;
- освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам – 40158,3 тис. грн.;
- субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції – 1076,5 тис. грн.;
- субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 70,7 тис. грн.;
- субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, що утворились на початок періоду – 61,1 тис. грн.;
- інша субвенція – 1387,6 тис. грн.
- субвенція з місцевого бюджету на виконання окремих заходів з реалізації соціального проекту «Активні парки – локації здорової України» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 78,5 тис. грн.
До спеціального фонду бюджету громади протягом звітного періоду 2023 року надійшло 9362,4 тис. грн в т. ч:
►екологічного податку – 63,0 тис. грн.
► грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охороні навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності – 15,1 тис. грн.
► власні надходження бюджетних установ – 5007,1 тис. грн.
► кошти від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності, та земельних ділянок, які знаходяться на території Автономної Республіки Крим – 46,5 тис. грн.
► кошти від викупу земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної та комунальної власності, передбачених пунктом 6(1) розділу Х «Перехідні положення» Земельного кодексу України – 2656,3 тис. грн.
► субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції – 724,4 тис. грн.
► інша субвенція з місцевого бюджету – 850,0 тис. грн.
ВИДАТКИ
Одержані місцевим бюджетом доходи забезпечили загальну позитивну тенденцію в частині фінансування видатків, а саме:
своєчасно виплачено заробітну плату працівникам бюджетних установ, профінансовано енергоносії та комунальні послуги, які споживаються бюджетними установами;
профінансовано інші видатки, необхідні для виконання бюджетними установами своїх функцій та пріоритетні програми;
Видатки бюджету станом на 01.12.2023 року по загальному фонду становлять – 139 687,9 тис. грн, що складає 92,67% до уточненого плану.
При фінансуванні бюджету Теплицької територіальної громади в першочерговому порядку фінансувались видатки по захищених статтях витрат, визначених у рішенні про прийняття бюджету Теплицької селищної ТГ.
У загальній структурі видатків бюджету видатки на оплату праці з нарахуваннями становлять – 95 001,2 тис. грн, тобто 68,01% до загального обсягу видатків загального фонду. На оплату спожитих енергоносіїв витрачено – 7 720,0 тис. грн, частка у загальному обсязі видатків – 5,53%.
По галузі «Освіта» освоєно кошти в сумі 78 805,1 тис. грн, що становить 95,45% до запланованих коштів – 82 535,7 тис. грн.
Видатки на утримання загальноосвітніх навчальних закладів за відповідний період склали 65 311,7 тис. грн. В т.ч. за рахунок коштів місцевого бюджету – 26 709,8 тис. грн, що при уточненому 28 292,1 тис. грн становить 94,41%. Освітньої субвенції освоєно в сумі 38 601,8 тис. грн.
У структурі загальних видатків частка на оплату праці з нарахуваннями становить – 84,99%.
Витрати на утримання закладів дошкільної освіти станом на 01.12.2023р. склали 7 723,9 тис. грн, 98,26% при уточненому плані – 7 860,3 тис. грн. У структурі загальних видатків, частка на оплату праці становить 80,81%.
По галузі «Соціальний захист та соціальне забезпечення» касові видатки за звітний період становлять 17 246,06 тис. грн, виконання до уточненого плану –21 409,8 тис. грн. 80,55%.
В тому числі на утримання закладів соціальної сфери, а саме Комунальної установи "Центр соціальних служб", та Комунальної установи «Територіальний центр соціального обслуговування» заплановано кошти в 6 450,2 тис.грн, профінансовано в сумі 6 252,4 тис. грн, що становить 96,93% від запланованих показників.
Видатки
⇒ на надання матеріальної допомоги на лікування та поховання на суму – 954,7 тис. грн;
⇒ надання компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю – 1 198,2 тис. грн;
⇒ надання пільг населенню (компенсація витрат на автомобільне паливо, оплату послуг зв’язку, компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян автомобільним та залізничним транспортом) – 512,6 тис. грн.
На утримання закладів охорони здоров’я /КНП "Теплицька міська лікарня", КНП "Теплицький центр первинної медичної допомоги/ профінансовано видатки в 7 233,1 тис. грн.
По галузі «Культура» касові видатки за звітний період становлять 7 115,0 тис. грн, виконання до уточненого плану – 7 524,3 тис. грн, що 94,56% від планових показників.
По галузі «Фізична культура і спорт» видатки склали 2 166,5 тис. грн, тобто 98,90%.
По КЗ "Дитячо-юнацька спортивна школа "Теплицької селищної ради" видатки становлять 2 156,5 тис. грн., що становлять 99,07% до уточненого плану 2 176,9 тис. грн.
На проведення видатків по благоустрою громади за звітний період профінансовано 8 328,2 тис. грн, що складають 93,24% планових показників, ці кошти спрямовані на проведення робіт по благоустрою громади та стабільної роботи комунальних підприємств громади. В т.ч. :
- видатки на благоустрій по КП «Житлокомунсервіс-Т» склали 6 543,5 тис. грн;
- видатки на благоустрій по КП «Розвиток» - 654,1 тис. грн;
- 1 130,6 тис. грн :
- 330,0 тис. грн придбання матеріалів для благоустрою населених пунктів;
- 74,2 тис. грн паливно-мастильні матеріали для проведення робіт по благоустрою;
- 369,0тис. грн послуги з благоустрою, підгортання сміттєзвалищ в селах Кожухівка, Росоша, Маркiвка, Карабелiвка, Важне, М.Мочулка, смт.Теплик та селах Саша, Костюківка, Сокиряни, Погоріла, Розкошівка
- 72,3 тис. грн – послуги з пiдрiзання дерев з використанням автокрана в смт Теплик
- 49,3 тис. грн. послуги по встановленню флагштоків(на кладовищах загиблим воїнам)
- 30,0 тис. грн - послуги з перевезення щебеню (с.Пологи)
- 51,5 тис. грн - послуги з ремонту системи відео спостереження по населених пунктах
- 74,2 тис. грн – послуги з встановлення об’єкту благоустрою з використанням автокрана, послуги з установки каналізаційних труб, з прокладання водопровідних труб та системи опалення, бетонування вхідної групи коло об'єкта благоустрою (санітарний модуль)
- 71,0 тис. грн - поточний ремонту об’єкту благоустрою(площа та пам’ятник Голодомору по вул. Незалежності)
- 9,1 тис. грн – ремонт мережевого відеореєстратора
Інша діяльність у сфері житлово-комунального господарства (виготовлення інженерно-технічних нормативів та дозволів на спеціальне водокористування на артезіанські свердловини на території громади ) профінансована в розмірі 22,9 тис. грн.
Видатки на заходи, пов’язані з поліпшенням питної води, склали 49,6 тис. грн.Це видатки на проведення поточного ремонту водогонів по вулицях Соборна та Черняховського в смт Теплик.
Видатки на утримання доріг (поточні видатки) склали 9 632,5 тис. грн., в т.ч.:
- видатки по забезпеченню утримання в належному стані доріг, вулиць громади склали 8 562,6 тис. грн.(поточний ремонт доріг населених пунктів громади, зокрема :
- 113,8 тис. грн – пiдсипання дорiг протиожеледним матеріалом по смт Теплик
- 8 448,8 тис. грн - поточний ремонт доріг
- співфінансування ремонтних робіт на експлуатаційне утримання автомобільної доріг загального користування місцевого значення – 1 069,9 тис. грн.(ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області»)
Видатки на заходи та роботи з мобілізаційної підготовки місцевого значення склали 341,2 тис. грн (бензин військкомату).
Видатки на поповнення матеріального резерву для здійснення заходів, спрямованих на запобігання і ліквідацію наслідків надзвичайних ситуацій (придбання паливно-мастильних матеріалів) склали 80,0 тис. грн.
Видатки на здійснення заходів із землеустрою – 113,1 тис. грн.
Видатки на виконання заходів щодо профілактики сказу в громаді (на зменшення популяції червоної лисиці) склали 16,8 тис. грн.
Інші видатки загального фонду селищного бюджету профінансовані відповідно до планових показників на січень-листопад2023 року.
Станом на 01.12.2023 року по бюджету громади рахується кредиторська заборгованість в 920,2 тис. грн, в тому числі по загальному фонду – 279,8 тис.грн, по спеціальному фонду – 640,4 тис. грн, яка виникла у зв’язку із не проведенням платежів органами Держказначейства при наявних залишках на рахунках.
ТРАНСФЕРТИ З ІНШИХ БЮДЖЕТІВ
З бюджету Соболівської територіальної громади отримано кошти в сумі 1 325,9 тис. грн. у вигляді іншої субвенції, зокрема:
- 136,4 тис. грн. на забезпечення професійного розвитку педагогічних працівників;
- 810,4 тис. грн.на забезпечення додаткових щомісячних стимулюючих доплат медичним працівникам, які залучаються до надання долікарської допомоги в сільській місцевості, забезпечення лікарськими засобами та медичними виробами, памперсами, а також оплата комунальних послуг (водопостачання);
- 171,6 тис. грн на утримання викладача класу бандури, який відвідують учні Соболівської територіальної громади;
- 200,0 тис. грн.. на забезпечення розвитку та підтримки вторинної медичної допомоги (оплата продуктів харчування, енергоносіїв та комунальних послуг)
З бюджету Краснопільської територіальної громади отримано кошти в сумі 61,7 тис. грн.. у вигляді іншої субвенції, зокрема за послуги, що надаються КУ Теплицької селищної ради «Трудовий архів» громадянам сіл Кивачівка, Тополівка, Цвіліхівка.
З бюджету Вінницької міської ради отримано 850,0 тис. грн на капітальний ремонт опорного закладу Теплицької селищної ради «Теплицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1» за адресою: Гайсинський р-н., Вінницька обл, смт Теплик, вул. Незалежності, 20 (Система керування евакуюванням. Система пожежної сигналізації. Система централізованого пожежного спостерігання. Зовнішня система блискавко захисту).
ТРАНСФЕРТИ ІНШИМ БЮДЖЕТАМ
Інша субвенція обласному бюджету – 99,0 тис. грн
Це субвенція до обласного бюджету для формування матеріальних резервів відповідно Програми захисту населення і територій Теплицької селищної ради у разі загрози та виникнення надзвичайних ситуацій на 2022-2024 роки .
Субвенція державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів – 1 249,8 тис. грн.:
225,0 тис. грн.. - 22 Державній пожежно- рятувальній частині смт Теплик 3 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Вінницькій області (м.Ладижин), в т.ч.:
- 125,0 тис. грн на придбання паливно-мастильних матеріалів, будматеріалів та системи відео спостереження
- 100,0 тис. грн на придбання будівельних матеріалів та системи відеоспостереження
776,3 тис. грн..- відділенню поліції №1 Гайсинського районного управління поліції Головного управління національної поліції у Вінницькій області, в т.ч.:
- 400,0 тис. грн. - на проведення капітального ремонту адміністративної будівлі відділення поліції №1 ГайсинськогоРУП ГУНП у Вінницькій області (в т.ч. виготовлення проектно-кошторисної документації ,здійснення експертиз та технічного нагляду);
- 250,0 тис. грн - для придбання паливно-мастильних матеріалів та засобів утримання для службових автомобілів;
- 100,0 тис. грн -на придбання меблів з метою впровадження системи «GustodyRecords» та «Front-office» для облаштування приміщень відділення поліції №1 Гайсинського районного управління поліції Головного управління національної поліції у Вінницькій області«GustodyRecords» та «Front-office»
- 26,3 тис. грн - на сплату збору на обов’язкове державне пенсійне страхування при першій державній реєстрації легкового автомобіля.
200,0 тис. грн - Управлінню служби безпеки України у Вінницькій області на співфінансування придбання спеціального автомобіля службового призначення.
48,5 тис. грн - Управлінню Державної казначейської служби України у Теплицькому районі Вінницької області для облаштування службових приміщень (заміна вхідних дверних блоків та облицювання бетонних сходів)
КАПІТАЛЬНІ ВИДАТКИ ЗА КОШТИ ГРОМАДИ
Всього касові видатки склали 10 672,0 тис. грн. В тому числі
ОСВІТА – 1 330,4 тис. грн
- погашення кредиторської заборгованості, яка виникла на 01.01.2023 року за виконання будівельних робіт по проєкту «Реконструкція спортивного майданчику з улаштуванням штучного покриття по вулиці Незалежності в смт Теплик», завершення будівельних робіт по проєкту - 1 124,7 тис. грн.
- здійснення корегування проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт ІІІ поверху Теплицької ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 по вул. Незалежності, 20, смт Теплик Вінницької області» -53,7 тис. грн.
- придбання принтера і ноутбука по Комунальному закладу Теплицької селищної ради «Теплицький будинок дитячої творчості» - 30,0 тис. грн
- придбання ноутбука для КЗ «Степанівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» - 20,0 тис. грн
- придбання автомобільного компресора опорного закладу Теплицької селищної ради «Теплицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2» - 20,0 тис. грн
- придбання альтанки для Погорільського дошкільного підрозділу опорного закладу Теплицької селищної ради «Теплицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2» - 10,0 тис. грн
- придбання ноутбука для КЗ «Степанівський ЗДО» - 27,0 тис. грн
- придбання тіньових навісів для комунального закладу Теплицької селищної ради «Теплицький ЗДО «Сонечко» - 45,0 тис. грн.
КУЛЬТУРА І МИСТЕЦТВО – 95,0 тис. грн
- придбання костюмів для зразкового танцювального колективу «Фантазія»- 10,0 тис. грн.
- придбання ноутбука та принтера для КЗ «Центр культури і дозвілля Тепличчини» -45,0 тис. грн.
- придбання звукопідсилюючої техніки – 40,0 тис. грн
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ – 119,8 тис. грн
- придбання інвентарю для господарської діяльності для ДЮСШ -20,0 тис. грн
- оплата експертизи проекту будівництва щодо дотримання вимог до міцності, надійності та довговічності будинків і споруд, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення ; кошторисної частини проектної документації: санітарного й епідеміологічного благополуччя населення ; охорони праці; пожежної безпеки та виготовлення проектно-кошторисної документації по проекту «Реконструкція стадіону «Старт» комунального закладу «Теплицька дитячо-юнацька спортивна школа» по вулиці Незалежності, 1а смт Теплик Вінницької області. ( коригування)» 99,8 тис. грн.
ІНША ДІЯЛЬНІСТЬ. Зокрема, захист населення і територій від надзвичайних ситуацій– 15,0 тис. грн
- погашення кредиторської заборгованості спеціального фонду, що виникла станом на 1 січня 2023 року відділу соціального захисту та соціального забезпечення населення селищної ради - за придбання технічних засобів для матеріального резерву – 15,0 тис. грн
Житлово-комунальне господарство – 894,7 тис. грн
- видатки на зміцнення матеріально-технічної бази КП «Розвиток», зокрема для придбання чотирьох автотранспортних шин резерву 31,9 тис. грн
- видатки на зміцнення матеріально-технічної бази «Житлокомунсервіс-Т», зокрема для придбання глибинних насосів 99,7 тис. грн
- видатки на зміцнення матеріально-технічної бази «Житлокомунсервіс-Т» для придбання генератора -142,0 тис. грн
- придбання санітарного модуля по вул.Стельмаха смт Теплик– 289,0 тис. грн
- капітальний ремонту водогону по вулицях Аерофлотська та Механізаторів 296,3 тис. грн
- видатки на зміцнення матеріально-технічної бази «Житлокомунсервіс-Т» для придбання чотирьох скатів до ГАЗ 3307 - 35,8 тис. грн
ЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ – 7 617,2 тис. грн
Зокрема, утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету
- фінансування проєкту «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини та тротуару по вул.І.Франка в смт Теплик» -7 212,7 тис. грн.
- фінансування проєкту «Капітальний ремонт тротуару по вулиці Чорновола в смт Теплик, Вінницької області» -300,0 тис. грн.
Міжбюджетні трансферти– 600,0 тис. грн
- субвенція державному бюджету на проведення капітального ремонту адміністративної будівлі відділення поліції №1 ГайсинськогоРУП ГУНП у Вінницькій області (в т.ч. виготовлення проектно-кошторисної документації,здійснення експертиз та технічного нагляду) 400,0 тис. грн.
- субвенція державному бюджету на придбання спеціального автомобіля службового призначення Управлінню служби безпеки України у Вінницькій області 200,0 тис. грн.
КАПІТАЛЬНІ ВИДАТКИ ЗА КОШТИ ДЕРЖБЮДЖЕТУ - 1900,0 тис. грн
За рахунок додаткової дотації з державного бюджету здійснено фінансування :
- проєкту «Капітальний ремонт тротуару по вулиці Чорновола в смт Теплик, Вінницької області» на суму 300,0 тис. грн.
- проєкту «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини та тротуару по вул. І.Франка в смт Теплик , Вінницької області» на суму 1600,0 тис. грн.
КАПІТАЛЬНІ ВИДАТКИ за рахунок залишку субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами – 26,5 тис. грн
Це видатки на погашення кредиторської заборгованості за 2022 рік, а саме :
8,5 тис. грн – за придбання круглого батуту для дітей з особливими освітніми потребами.
18,0 тис. грн – за придбання телевізора для дітей з особливими освітніми потребами.
КАПІТАЛЬНІ ВИДАТКИ за рахунок субвенції з інших місцевих бюджетів – 766,6 тис. грн
Це видатки за рахунок субвенції з бюджету Вінницької міської територіальної громади бюджету Теплицької селищної територіальної громади Гайсинського району Вінницької області» на капітальний ремонт опорного закладу Теплицької селищної ради «Теплицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1» за адресою : Гайсинський р-н., Вінницька обл., смт Теплик, вул.. Незалежності, 20 (Система керування евакуюванням. Система пожежної сигналізації. Система централізованого пожежного спостерігання. Зовнішня система блискавко захисту)
КАПІТАЛЬНІ ВИДАТКИ ЗА КОШТИ БЛАГОДІЙНИКІВ
Всього проведено видатків на суму 1 128,1 тис. грн, в т.ч. :
За кошти благодійників придбано 20 електричних плит та 10 пральних машин для окремого відділення з цілодобовим перебуванням КЗ Теплицької селищної ради «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» на загальну суму 317,5 тис. грн. За кошти, отримані від надання платних послуг, придбано багатофункціональний пристрій (принтер, сканер, ксерокс) на суму 71,0 тис. грн. А також, за рахунок відрахувань від пенсій одиноких громадян придбано обладнання для господ діяльності (морозильна камера) для стаціонарного відділення на суму 16,2 тис. грн.
Для ОЗ «Теплицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1» за благодійні кошти в сумі 194,2 тис. грн придбано :
- за кошти UNICEF обладнання для столової (електросковороду) на суму 34,8 тис. грн та елктроподрібнювач відходів на суму 6,4 тис. грн
- оприбутковано безкоштовні підручники на суму 90,7 тис. грн
- безоплатно отримано ноутбук та багатофункціональний пристрій (принтер, сканер, ксерокс) на суму 62,3 тис. грн
Для ОЗ «Теплицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2» за благодійні кошти в сумі 115,3 тис. грн :
- придбано за кошти UNICEF стелажі, меблі, обладнання для шкільної їдальні на суму 62,7 тис. грн.
- оприбутковано 8 хромбуків на суму 52,6 тис. грн.
За кошти благодійного фонду «МХП-Громаді» в сумі 14,8 тис. грн закуплено принтер для КЗ «Степанівський ЗДО».
На суму 47,8 тис. грн отримано обладнання для радіаційного контролю.
Оприбутковано дизельний генератор вартістю 281,2 тис. грн. для ЦНАПу.
Крім того, взято на баланс КЗ «Центр культури та дозвілля Тепличчини» дошку пошани балансовою вартістю 60,0 тис. грн. та гаражі біля музичної школи балансовою вартістю 10,2 тис. грн.
Начальник фінансового відділу Катерина ПОГРЕБНЯК