Аналіз виконання бюджету Теплицької селищної ради за січень-серпень 2023 року
За 8 місяців 2023 року до загального фонду бюджету Теплицької селищної ради надійшло 62810,6 тис. грн власних доходів, що становить 103,4% до уточненого плану. Додатково отримано за 8 місяців поточного року 2051,1 тис. грн. До фактичних надходжень аналогічного періоду 2022 року надходження збільшились на суму 16391,6 тис. грн, або на 35,3%.
Основним бюджетоутворюючим податком є податок на доходи з фізичних осіб, надходження якого на звітну дату склали 32951,2 тис. грн, або 52,5% від власних доходів громади. Уточнений план звітного періоду виконано на 107,6%. До аналогічного періоду 2022 року надходження збільшились на суму 5203,5 тис. грн, або на 18,8 %.
По платі за землю на звітну дату поступило 7599,0 тис. грн, або 111,0% уточненого плану звітного періоду. В порівнянні з аналогічним періодом минулого 2022 року надходження зросли на 18,4%, або на 1180,9 тис. грн.
По податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, за звітний період 2023 року залучено до бюджету територіальної громади 1013,6 тис. грн, що становить 120,2 % уточненого плану. Якщо порівнювати з аналогічним періодом 2022 року, то надходження збільшені на 187,4 тис. грн, або на 22,7%.
За рахунок єдиного податку до бюджету громади надійшло 17030,2 тис. грн, або 90,0% уточненого плану звітного періоду 2023 року. В тому числі по податку з сільськогосподарських товаровиробників надійшло 10360,3 тис. грн, що становить 81,5% уточненого плану звітного періоду. Податковий борг 281,9 тис. грн. В порівнянні з аналогічним періодом 2022 року надходження в цілому по єдиному податку збільшені на 77,7%, що в сумарному вигляді становить 7448,6 тис. грн за рахунок сплати МПЗ сільськогосподарськими товаровиробниками за 2022 рік.
По інших платежах надійшло 4193,4 тис. грн, або уточнений план виконано на 119,8%, в тому числі надходження акцизу становлять суму 2016,9 тис. грн, від надання адміністративних послуг – 1272,7 тис. грн, по державному миту 210,3 тис. грн від надання адміністративних штрафів та штрафних санкцій надійшло 460,7 тис. грн.
Окрім власних надходжень до загального фонду бюджету громади за звітний період 2023 року отримано 55403,3 тис. грн дотацій та субвенцій з державного бюджету та інших місцевих бюджетів в тому числі:
- базова дотація – 18560,8 тис. грн;
- додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територій України, що зазнали негативного впливу в зв’язку з повномаштабною агресією Російської Федерації – 4570,9 тис. грн;
- освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам – 29966,5 тис. грн;
- субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері освіти за рахунок коштів освітньої субвенції – 806,0 тис. грн;
- субвенція з місцевого бюджету на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 51,4 тис. грн;
- субвенція з місцевого бюджету за рахунок залишку коштів субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, що утворились на початок періоду – 61,1 тис. грн;
- інша субвенція – 1337,6 тис. грн.
- субвенція з місцевого бюджету на виконання окремих заходів з реалізації соціального проекту «Активні парки – локації здорової України» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 49,0 тис. грн.
До спеціального фонду бюджету громади протягом звітного періоду 2023 року надійшло 6570,8 тис. грн в т. ч:
- екологічного податку – 48,3 тис. грн.
- грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охороні навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності – 15,1 тис. грн.
- власні надходження бюджетних установ – 3511,4 тис. грн.
- кошти від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності, та земельних ділянок, які знаходяться на території Автономної Республіки Крим – 46,7 тис. грн.
- кошти від викупу земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної та комунальної власності, передбачених пунктом 6 (1) розділу Х «Перехідні положення» Земельного кодексу України – 2099,4 тис. грн.
- інша субвенція з місцевого бюджету – 850,0 тис. грн.
ВИДАТКИ
Одержані місцевим бюджетом доходи забезпечили загальну позитивну тенденцію в частині фінансування видатків, а саме:
- своєчасно виплачено заробітну плату працівникам бюджетних установ, профінансовано енергоносії та комунальні послуги, які споживаються бюджетними установами;
- профінансовано інші видатки, необхідні для виконання бюджетними установами своїх функцій та пріоритетні програми;
Видатки бюджету станом на 01.09.2023 року по загальному фонду становлять – 88 085,3 тис. грн, що складає 90,77 % до уточненого плану.
При фінансуванні бюджету Теплицької селищної територіальної громади в першочерговому порядку фінансувались видатки по захищених статтях витрат, визначених у рішенні про прийняття бюджету Теплицької селищної ТГ.
У загальній структурі видатків бюджету видатки на оплату праці з нарахуваннями становлять – 62 573,4 тис. грн, тобто 71,04% до загального обсягу видатків. На оплату спожитих енергоносіїв витрачено – 3 336,1 тис. грн, частка у загальному обсязі видатків – 3,79%.
По галузі «Освіта» освоєно кошти в сумі 98 595,1 тис. грн, що становить 91,42% до запланованих коштів – 107 852,2 тис. грн.
Видатки на утримання загальноосвітніх навчальних закладів за відповідний період склали 45 841,0 тис. грн. В т.ч. за рахунок коштів місцевого бюджету – 17 263,4 тис. грн, що при уточненому 20 022,0 тис. грн становить 87,69%. Освітньої субвенції освоєно в сумі 28 577,6 тис. грн.
У структурі загальних видатків частка на оплату праці з нарахуваннями становить – 88,71%.
Витрати на утримання закладів дошкільної освіти станом на 01.09.2023р. склали 5 241,2 тис. грн, 89,03% при уточненому плані – 5 886,8 тис. грн. У структурі загальних видатків, частка на оплату праці становить 86,45%.
По галузі «Соціальний захист та соціальне забезпечення» касові видатки за звітний період становлять 11 237,1 тис. грн, виконання до уточненого плану – 13 174,0 тис. грн. 85,30%.
В тому числі на утримання закладів соціальної сфери, а саме Комунальної установи "Центр соціальних служб", та Комунальної установи «Територіальний центр соціального обслуговування» заплановано кошти в 4 663,7 тис. грн, профінансовано в сумі 4 188,6 тис. грн, що становить 89,81% від запланованих показників.
Видатки на надання матеріальної допомоги на лікування та поховання на суму – 584,4 тис. грн, що 59,68% від планових показників.
На утримання закладів охорони здоров’я (КНП "Теплицька міська лікарня", КНП "Теплицький центр первинної медичної допомоги) профінансовано видатки в 5 093,3 тис. грн.
По галузі «Культура» касові видатки за звітний період становлять 5 287,2 тис. грн, виконання до уточненого плану – 5 403,9 тис. грн, що 97,84% від планових показників.
По галузі «Фізична культура і спорт» видатки склали 1 544,3 тис. грн, тобто 95,74%.
По КЗ "Дитячо-юнацька спортивна школа "Теплицької селищної ради" видатки становлять 1 519,5 тис. грн., що становлять 97,83% до уточненого плану 1 553,2 тис. грн.
На проведення видатків по благоустрою громади за звітний період профінансовано 5 693,3 тис. грн, що складають 98,26% планових показників, ці кошти спрямовані на проведення робіт по благоустрою громади та стабільної роботи комунальних підприємств громади. В т.ч. :
- видатки на благоустрій по КП «Житлокомунсервіс-Т» склали 4 440,2 тис. грн;
- видатки на благоустрій по КП «Розвиток» - 443,8 тис. грн;
- 809,2 тис. грн.:
- 330,0 тис. грн придбання матеріалів для благоустрою населених пунктів;
- 74,2 тис. грн паливно-мастильні матеріали для проведення робіт по благоустрою;
- 195,0 тис. грн послуги з благоустрою (підгортання) сміттєзвалищ в селах Кожухівка, Росоша, Маркiвка, Карабелiвка, Важне, Мала Мочулка, смт Теплик та селах Саша, Костюківка, Сокиряни, Погоріла
- 5,0 тис. грн – послуги з пiдрiзання дерев з використанням автокрана в смт Теплик
- 49,3 тис. грн. послуги по встановленню флагштоків (на кладовищах загиблим воїнам)
- 30,0 тис. грн - послуги з перевезення щебеня(с.Пологи)
- 51,5 тис. грн - послуги з ремонту системи відеоспостереженняпо населених пунктах
- 74,2 тис. грн – послуги з встановлення об’єкту благоустрою з використанням автокрана, послуги з установки каналізаційних труб, з прокладання водопровідних труб та системи опалення, бетонування вхідної групи коло об'єкта благоустрою (санітарний модуль)
Видатки на утримання доріг (поточні видатки) склали 7 262,5 тис. грн., в т.ч.:
- видатки по забезпеченню утримання в належному стані доріг, вулиць громади склали 6 262,6 тис. грн.(поточний ремонт доріг населених пунктів громади);
- співфінансування ремонтних робіт на експлуатаційне утримання автомобільної доріг загального користування місцевого значення – 999,9 тис. грн. (ДП «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області»)
Видатки на заходи та роботи з мобілізаційної підготовки місцевого значення склали 197,8 тис. грн (бензин військкомату).
Видатки на поповнення матеріального резерву для здійснення заходів, спрямованих на запобігання і ліквідацію наслідків надзвичайних ситуацій (придбання паливно-мастильних матеріалів) склали 80,0 тис. грн.
Видатки на здійснення заходів із землеустрою – 128,0 тис. грн.
Інші видатки загального фонду селищного бюджету профінансовані відповідно до планових показників на січень-серпень 2023 року.
Станом на 01.09.2023р. всього нараховано та виплачено 11 861,9 тис. грн літніх відпускних з матеріальною допомогою на оздоровлення працівникам освіти, в т. ч. педпрацівникам – 10 152,1 тис. грн.
Станом на 01.09.2023 року по бюджету громади рахується кредиторська заборгованість в сумі 57,2 тис. грн, в тому числі по загальному фонду – 12,2 тис. грн та 45,0 тис. грн, яка виникла у зв’язку із не проведенням платежів органами Держказначейства при наявних залишках на рахунках.
КАПІТАЛЬНІ ВИДАТКИ ЗА КОШТИ ГРОМАДИ
Всього касові видатки склали 7 023,3 тис. грн. В тому числі:
ОСВІТА – 1 178,4 тис. грн
- погашення кредиторської заборгованості, яка виникла на 01.01.2023 року за виконання будівельних робіт по проєкту «Реконструкція спортивного майданчику з улаштуванням штучного покриття по вулиці Незалежності в смт Теплик», завершення будівельних робіт по проєкту - 1 124,7 тис. грн.
- здійснення корегування проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт ІІІ поверху Теплицької ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 по вул. Незалежності, 20, смт Теплик Вінницької області» -53,7 тис. грн.
КУЛЬТУРА І МИСТЕЦТВО – 10,0 тис. грн
- придбання костюмів для зразкового танцювального колективу «Фантазія» - 10,0 тис. грн.
- придбання ноутбука та принтера для КЗ «Центр культури і дозвілля Тепличчини» виділено та профінансовано 45,0 тис. грн. Станом на 01.09.2023 рахується кредиторська заборгованість.
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ – 20,0 тис. грн
- придбання інвентарю для господарської діяльності ДЮСШ - 20,0 тис. грн.
ІНША ДІЯЛЬНІСТЬ. Зокрема, захист населення і територій від надзвичайних ситуацій – 15,0 тис. грн
- погашення кредиторської заборгованості спеціального фонду, що виникла станом на 1 січня 2023 року відділу соціального захисту та соціального забезпечення населення селищної ради - за придбання технічних засобів для матеріального резерву – 15,0 тис. грн
Житлово-комунальне господарство - 512,6 тис. грн
- видатки на зміцнення матеріально-технічної бази КП «Розвиток», зокрема для придбання чотирьох автотранспортних шин резерву 31,9 тис. грн.
- видатки на зміцнення матеріально-технічної бази «Житлокомунсервіс-Т», зокрема для придбання глибинних насосів 49,7 тис. грн.
- видатки на зміцнення матеріально-технічної бази «Житлокомунсервіс-Т» для придбання генератора та асенізатора -142,0 тис. грн.
- придбання санітарного модуля по вул.Стельмаха смт Теплик – 289,0 тис. грн
ЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ – 4 887,3 тис. грн
Зокрема, утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету
- фінансування проєкту «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини та тротуару по вул.І.Франка в смт Теплик» - 4 887,3 тис. грн.
Міжбюджетні трансферти – 400,0 тис. грн
- субвенція державному бюджету на проведення капітального ремонту адміністративної будівлі відділення поліції №1 ГайсинськогоРУП ГУНП у Вінницькій області (в т.ч. виготовлення проектно-кошторисної документації, здійснення експертиз та технічного нагляду) 400,0 тис. грн.
Начальник фінансового відділу Катерина ПОГРЕБНЯК