Обгрунтування до закупівлі "Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини та тротуару по І.Франка в смт Теплик, Вінницької області"
Підстава для публікації обґрунтування: відповідно до змін, внесених 16.12.2020 р. до Постанови Кабінету Міністрів України №710 «Про ефективне використання державних коштів»
1. Найменування замовника: Відділ житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури та розвиткуінфраструктури Теплицької селищної ради
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 43940116
3. Категорія замовника: орган місцевого самоврядування (п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»)
4. Конкретна назва предмета закупівлі: «Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини та тротуару по І.Франка смт.Теплик, Вінницької області (Коригування)"
5. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності) ДК 021:2015 – (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь )
6. Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів): 3132
7. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 8539728,00 грн.
8. Процедура закупівлі: Відкриті торги
9. Індентифікатор закупівлі: UA-2021-07-29-007967-b
10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: 16 серпня 2021 року
11. Джерело фінансування: кошти державного та місцевого бюджету.
12. Обґрунтування процедури:
- Мета проведення закупівлі: Автомобільна дорога по вулиці І.Франка в смт Теплик є важливою складовою транспортної та інфраструктурної мережі для мешканців Теплицької територіальної громади. Незадовільний стан дорожнього одягу створює певні незручності жителям даної вулиці та суміжних вулиць. Вуличне покриття зруйновано на 80%, на окремих ділянках дороги ями діаметром до
- Умови оплати згідно із договором: Оплата за виконані роботи здійснюється у розмірі 100% вартості фактично виконаних робіт, протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами Акту здачі-приймання виконаних робіт.
Виконання робіт здійснюється прогнозовано на протязі 2021-2022 р.р.(при наявності фінансування). Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися платежами в міру виконання робіт на підставі Акту приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3
Очікувана вартість суми закупівлі 8539728,00 грн. з ПДВ.
Оголошення про проведення закупівлі