Обгрунтування до закупівлі «Придбання та встановлення обладнання для дитячих ігрових майданчиків»

Дата: 20.07.2021 16:35
Кількість переглядів: 1455

Фото без опису

Підстава для публікації обґрунтування: відповідно до змін, внесених 16.12.2020 р. до Постанови Кабінету Міністрів України №710 «Про ефективне використання державних коштів»

1. Найменування замовника: Відділ   житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури та розвиткуінфраструктури Теплицької селищної ради

2.  Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 43940116

3. Категорія замовника: орган місцевого самоврядування (п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»)

4. Конкретна назва предмета закупівлі: «Придбання та встановлення обладнання для дитячих ігрових майданчиків»

5.  Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності) ДК 021:2015 – 3753000-2 “Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор”

6.   Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів): 3110

7. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 835 000 грн.
8. Процедура закупівлі: Відкриті торги

9. Індентифікатор закупівлі: UA-2021-07-16-001343-c

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: 16 липня  2021 року

11.  Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету.

12.  Обґрунтування процедури:

- Мета проведення закупівлі: Створення належної матеріальної бази для спортивного-ігрового середовища і фізичного виховання в населених пунктах Теплицької громади

- Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23800, Україна, Вінницька область,  смт Теплик, села Костюківка, М.Мочулка, Бджільна, Лозовата, Степанівка, Розкошівка, Стражгород, Залужжя, Погоріла, Удич, Росоша, Сокиряни, Саша, Комарівка, Веселівка

- Умови оплати згідно із договором. Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 7 робочих днів. Усі платіжні документи за Договором оформлюються з дотриманням вимог чинного законодавства. Замовник здійснює оплату за фактично поставлений Товар в межах бюджетного фінансування на 2021 рік. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично наданий (поставлений) Товар здійснювати протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.

Очікувана вартість суми закупівлі  835 000 грн. з ПДВ

Органу місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами відкрих торгів.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних