Обгрунтування до закупівлі «Придбання та встановлення обладнання для дитячих ігрових майданчиків»

Дата: 20.07.2021 16:35
Кількість переглядів: 1384

Фото без опису

Підстава для публікації обґрунтування: відповідно до змін, внесених 16.12.2020 р. до Постанови Кабінету Міністрів України №710 «Про ефективне використання державних коштів»

1. Найменування замовника: Відділ   житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури та розвиткуінфраструктури Теплицької селищної ради

2.  Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 43940116

3. Категорія замовника: орган місцевого самоврядування (п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»)

4. Конкретна назва предмета закупівлі: «Придбання та встановлення обладнання для дитячих ігрових майданчиків»

5.  Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності) ДК 021:2015 – 3753000-2 “Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор”

6.   Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів): 3110

7. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 835 000 грн.
8. Процедура закупівлі: Відкриті торги

9. Індентифікатор закупівлі: UA-2021-07-16-001343-c

10. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: 16 липня  2021 року

11.  Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету.

12.  Обґрунтування процедури:

- Мета проведення закупівлі: Створення належної матеріальної бази для спортивного-ігрового середовища і фізичного виховання в населених пунктах Теплицької громади

- Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23800, Україна, Вінницька область,  смт Теплик, села Костюківка, М.Мочулка, Бджільна, Лозовата, Степанівка, Розкошівка, Стражгород, Залужжя, Погоріла, Удич, Росоша, Сокиряни, Саша, Комарівка, Веселівка

- Умови оплати згідно із договором. Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі виставленої видаткової накладної протягом 7 робочих днів. Усі платіжні документи за Договором оформлюються з дотриманням вимог чинного законодавства. Замовник здійснює оплату за фактично поставлений Товар в межах бюджетного фінансування на 2021 рік. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично наданий (поставлений) Товар здійснювати протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.

Очікувана вартість суми закупівлі  835 000 грн. з ПДВ

Органу місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами відкрих торгів.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних