Теплицька селищна рада
Вінницька область, Гайсинський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Обґрунтування до закупівлі «Капітальний ремонт частини адміністративного приміщення по вул.Незалежності, 7, смт Теплик Вінницької області»

Дата: 22.03.2021 10:59
Кількість переглядів: 733

Фото без опису

Підстава для публікації обґрунтування: постанова Кабінету Міністрів України  «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 №710».

1. Найменування замовника: Відділ   житлово-комунального   господарства, містобудування, архітектури та розвиткуінфраструктури Теплицької селищної ради

2.  Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 43940116

3. Категорія замовника: орган місцевого самоврядування (п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»)

4. Конкретна назва предмета закупівлі: «Капітальний ремонт частини адміністративного приміщення по вул.Незалежності,7,смт.Теплик Вінницької області»

5.  Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності) ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
6.   Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів): 3132
7. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предметазакупівлі: 3`157`002.00 грн.
8.   Процедура закупівлі: Відкриті торги
9.   Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень  2021 року
10.  Джерело фінансування: кошти місцевого та  бюджету вищого рівня
11.  Обґрунтування процедури:
- Мета проведення закупівлі:Капітальний ремонт частини адміністративного приміщення по вул.Незалежності, 7, смт Теплик Вінницької області

- Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23800, Україна, Вінницька область,  смт Теплик, вул. Незалежності, 7.

- Умови оплати згідно із договором. За наявності фінансування, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року (зі змінами) - Замовник здійснює платежі за виконані роботи  прогнозовано на протязі 2021-2022 р.р. (при наявності фінансування). Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися платежами в міру виконання робіт на підставі Акту приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3, підписаними уповноваженими представниками Сторін, а також рахунку на оплату робіт, протягом 14 днів з моменту їх підписання (у разі наявності фінансування).

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь